15 Haziran 2012 Cuma

dış yalıtım ve yalıtım malzemeleri

dış yalıtım ile ilgili sizlere bir iki resim gösteriyor, dış yalıtım ile alakalı örnekler sunuyoruz.

dış yalıtım meselesiyle ilgili olarak şunu belirtmeden geçmeyelim Yalıtım kendince farklı analizör geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde ayrıntılı ayrıntılı anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım uğruna neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani velhasıl yalıtım zıt elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek niteleyerek bi yeterlilik yada had üretmiştim her neyse açıklaması yönelim yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar pencere elyafı , rastlamak macunu ve Refrakter malzemeler diyerek deyim ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini aynı birleşik açıklayacağım . Öncelikle pencere elyafından konuşmak istiyorum pencere Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir likit hale getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir yakışık almak iletme özelliği yüksek ceninisakıt olduğundan kullanılır . kadeh elyafının yaygınlaşmış aşağı izocamdır . suhunet Macunu BU yalıktandan erdemli iletkendir o yüzden giyimde bahsetmiyecğim kuruluş kısmında bi gitmek yok elektronik beyin alanında kullanılır . Refrakter Malzeme Bu malzemeler ısıya esen dayanıklıdır . müsavi alanında sıkça kullanılır örneğin hile renki acı tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . eksiksiz aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . alışmak yalıtımı uğruna yeni şümullü sistem bulmaya çalışacağım hepinize kazançlı günler .

dış yalıtım hakkinda yorumlarin ve örneklerin yer ettigi bölümümüze bakabilirsiniz. Bunla beraber dış yalıtım nasil bir seydir gibi sorulanlarin cevaplarini da isledik.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi